Lacras Callcenter
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年末年始休業のご案内 Notice of Year-end and New Year holidays
=====English follows Japanease=====
本年も格別のご高配を賜り、厚くお礼申し上げます。
ラクラス株式会社、および、いぶき社会保険労務士法人の、年末年始の営業をお知らせいたします。
ご不便をおかけいたしますが、何卒ご了承くださいますようお願い申し上げます。
休業期間の前後は、以下に記載のない業務を含めいずれのお手続きも処理が集中し混雑する可能性がございますので、お早めにお手続きくださいますようお願い申し上げます。
○お問い合わせ対応について
お問い合わせへの回答のほか、証明書発行業務や社会保険関連のお手続きを含むすべての業務は、2025年12月26日(金)13:00 から 2026年1月5日(月)10:00 までの間休業いたします。
休業期間中にいただいたお問い合わせやご依頼は、2026年1月5日(月)10:00 の営業再開後、順次対応いたします。
○各情報システムについて
ラクラス株式会社が提供するすべての情報システムは、年末年始期間中も通常通りご利用いただけます。
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【お問合せ・ご照会先】
Lacras コンタクトセンター
TEL:03-6551-2340 Mail:customer@lacras.co.jp
お取り扱い時間:平日 10:00 ~ 17:00
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Lacras Corporation and Ibuki Labor and Social Security Attorney Office will be closed for the Year-end and New Year holidays.
We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.
Please be aware that the number of inquiries will increase before and after the holidays, and it may take longer to respond than usual.
In addition to responding to inquiries, all operations, including certificate issuance services and social insurance-related applications, will be closed from 13:00 on Friday, December 26, 2025 to 10:00 on Monday, January 5, 2026.
Inquiries and requests received during the holiday period will be handled from 10:00 a.m. on January 5, 2026 (Monday).
Please note that all systems we provide, including attendance management systems and human resource databases, will be available as usual during the year-end and New Year holidays.
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Lacras Contact Center
Mail:customer@lacras.co.jp
Business Hours : Mon.- Fri. 10:00-17:00
Please note that responses to inquiries usually take about two days, and may take longer depending on the nature of the inquiry.
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